Het was een geweldige VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Andres Wilbrink - WaarBenJij.nu Het was een geweldige VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Andres Wilbrink - WaarBenJij.nu

Het was een geweldige VAKANTIE!!!

Door: Andres

Blijf op de hoogte en volg Andres

19 Oktober 2008 | Indonesië, Batavia

Ik kijk terug op een zeer indrukwekkende, afwisselende en fantastische vakantie hier in Indonesie!!! Ik kom hier zeker nog een keer terug!!!
Wat me het meeste hier is opgevallen is de manier van leven hier in Indonesie, zoals ik al eerder in m’n dagboek heb beschreven is het grote verschil tussen de rijken en de armen!! Verder de mooie omgeving en het landschap in Indonesie. Bali was fantastisch, prachtige omgeving, bergachtig landschap en vele mooie stranden (waaronder de Kutabeach en Dreamland) en natuurlijk de vele tempels en de mensen zelf!! Zo zie je het ware Indonesie/Bali zoals het is, met al zijn echte tradities/cultuur en gewoontes!! Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan, maar dan voor minimaal 2 of 3 weken!! Ook Bandung was zeker de moeite waard en vele mensen spreken daar nog gewoon Nederlands!!
In deze 3 weken heb ik heel veel mogen zien en beleven, het was echt een wereldvakantie!! Maar goed, ik neem in ieder geval wel heel wat ‘bagage’ mee als ervaring en ben me zeker bewust van alle luxe in Nederland!! Deze wereldvakantie kon ik natuurlijk niet meemaken zonder deze lieve familie, waar ik mocht logeren. Het is echt onbeschrijvelijk wat deze familie tijdens m’n vakantie voor mij heeft betekend!!! Ik werd hier gezien als een waar familielid en zij hebben echt alles, maar dan ook echt alles voor mij gedaan. Ze hebben mij in deze 3 weken zoveel mogelijk van het prachtige Indonesie laten zien. Natuurlijk kan je in 3 weken niet alles gezien hebben, maar heb wel een persoonlijk record verbroken, qua activiteiten en bezienswaardigheden in zo’n korte tijd!! Ik wil deze familie bedanken voor alle liefde, zorgzaamheid, betrokkenheid en vele uitleg over het land !!!!
Ik ga ze dan ook heel erg missen, maar volgend jaar zal Kiki en zijn familie in Den Haag zijn en dan combineren ze het met een bezoek aan m’n familie!!!
M’n koffers staan gepakt en klaar om met het vliegtuig mee te gaan naar Nederland!!!!!
Als blijvende herinnering zijn de vele foto’s die ik heb gemaakt en ik zal hier een prachtig digitaal fotoalbum van maken!! Ik wil jullie ook zeker bedanken in Nederland en heb geprobeerd om de ervaringen die ik hier aan de andere kant van de wereld heb meegmaakt zoveel mogelijk naar jullie toe te brengen, zodat je precies kon zien wat ik hier allemaal heb mee mogen maken!!! Het was in een woord: “ Werelds!!!”

Terima Kasih!!!
Andres



  • 19 Oktober 2008 - 14:07

    Hans En Rietje:

    Hallo Andres,

    Ook wij hebben genoten van jouw vakantie.Wij wensen je een goede vlucht naar Nederland toe.We hopen je binnen kort te ontmoeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Andres

Voor het eerst op rondreis door Thailand. Ik ben benieuwd na alle mooie en indrukwekkende verhalen wat mij straks te wachten staat. Ik zal mijn reisverhalen bijhouden in dit dagboek.

Actief sinds 28 Sept. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 20208

Voorgaande reizen:

05 Juni 2012 - 25 Juni 2012

Backpacken in Thailand

29 September 2008 - 20 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: